Tajemství ostříleného Superhostitele

Superhostitelka Nikki sdílí své tipy – od přípravy ubytování po to, čím se odlišit.
Od Airbnb dne 3. bře 2020
2minutové čtení
Aktualizováno 7. čvn 2021

Hlavní témata

  • Nejdůležitějším předpokladem dobrého hostitelství je komunikace

  • Zviditelněte svou nabídku díky skvělým fotkám, podrobnému popisu a srozumitelnému vysvětlení, co mohou hosté očekávat

  • Nastavte cenu nízko, abyste získali rezervace a mohli vyřešit případné nedostatky, čímž přilákáte skvělá hodnocení

  • Zjistěte víc v našem kompletním průvodci, který vám pomůže posunout hostitelství na další úroveň

Nikki byla mezi prvními hostiteli na Airbnb, kteří získali status Superhostitele, když byl program spuštěn v roce 2014. Tento status se jí daří držet už víc než 16 po sobě jdoucích čtvrtletí.

Jak to Nikki dělá? Hostitelství se učila od píky, začínala s malou chatkou u sebe na zahrádce v San Francisku. Tato nabídka si vedla tak dobře, že ji inspirovala k tomu, aby během rodinných prázdnin pronajala celý svůj třípokojový dům.

Teď se Nikki rozhodla podělit o tajemství svého úspěchu v roli Superhostitelky.

Začátky hostitelství

„Před 6 lety jsem se poprvé ubytovala přes Airbnb v Provence ve Francii a velmi se mi tam líbilo. Byla to malá garsonka ve městě Aix. Splnilo to velmi dobře naše potřeby, ale jinak musím říct, že byt nebyl nijak okouzlující ani ničím výjimečný. Uvědomila jsem si, že když něco málo zainvestuji, můžu náš malý dům pro hosty o rozloze 18,5 metrů čtverečních proměnit na útulné místečko. Předpokládala jsem, že si hosté dům budou rezervovat jen občas, ale k mému překvapení si ho někdo rezervoval okamžitě na celý týden.“

Získejte rezervace rychle

„Kdykoli zveřejním novou nabídku online, nastavím počáteční cenu jen na 50–70 % aktuální tržní sazby a nechám ji tak, dokud nezískám alespoň tři hodnocení (nebo dokud nedostanu tolik žádostí o rezervace, že si mohu dovolit cenu zvýšit na úroveň tržní sazby). Dělám to proto, abych měla prostor vyřešit chyby, aniž bych musela obětovat dobrá hodnocení, a protože je důležité získat hned zkraje co nejvíc hodnocení, aby se nabídka ve výsledcích vyhledávání začala objevovat na vyšších místech.“

Příprava ubytování vhodného pro hosty

„Vše by mělo působit přívětivým dojmem. Ubytování musí být čisté. Mám ráda otevřené a vzdušné prostory. Velmi uspořádané, ale s několika designovými prvky, které okamžitě zaujmou. Samozřejmostí je také pohodlí, obzvláště co se postelí týče. Investuji do matrací z paměťové pěny, které lidé milují. V podstatě se jedná o trénink empatie. Projděte si ubytování a pouvažujte, jak ho budou hosté využívat, a podle toho vymyslete designový koncept celého interiéru. “

Zviditelněte se na Airbnb

„Dobré fotky rozhodují. Bez profesionálních fotek se člověk neobejde. Přemýšlím o tom, o jaký typ prostoru se jedná, jestli je to spíše prostor pro rodiny nebo pro určitý typ cestovatelů, a pak to uvedu v názvu. Dejte si záležet na opravdu dobrém popisu, snažte se, aby byl co nejpodrobnější a lákavý, abyste přitáhli pozornost ke své nabídce. Popište postele, povlečení, názvy značek konkrétních typů mýdla nebo vybavení, které nabízíte.“

Korigujte očekávání hostů

„Nezapomeňte v popisu nabídky uvést, čím je vaše nemovitost výjimečná. Jednotlivé zvláštnosti popište srozumitelně a bez přikrašlování. Cílem je poskytnout hostům dostatek pravdivých informací, aby si mohli vybrat ideální ubytování.“

Osvojte si umění skvělé komunikace

„Pro mě je základním předpokladem dobrého hostitelství komunikace. Vaše přímá komunikace s hostem začíná první poptávkou. Ráda svým potenciálním hostům po obdržení žádosti o rezervaci pokládám několik otázek – nechci být neslušná nebo otravná – ale spíše se chci ujistit, že jim bude nabídka vyhovovat. Cesta za 5hvězdičkovým hodnocením začíná v tomto bodě.“

Pro mě je nejdůležitějším předpokladem dobrého hostitelství komunikace.
Nikki,
San Francisko

Překvapivé výhody hostitelství

„Nejvíc mě překvapuje, jak báječní hosté ke mně jezdí. Jsou tak upřímní, milí a chápaví. A z ekonomického hlediska mě překvapila výše příjmu. Nešla jsem do toho s očekáváním, že si povedu tak dobře, natož že si na tom vybuduji kariéru. Zaměřovala jsem se na aspekty, které se mi na hostitelství líbí, využívala příležitosti, které se mi naskytly, a dopadlo to opravdu dobře.“

Hlavní témata

  • Nejdůležitějším předpokladem dobrého hostitelství je komunikace

  • Zviditelněte svou nabídku díky skvělým fotkám, podrobnému popisu a srozumitelnému vysvětlení, co mohou hosté očekávat

  • Nastavte cenu nízko, abyste získali rezervace a mohli vyřešit případné nedostatky, čímž přilákáte skvělá hodnocení

  • Zjistěte víc v našem kompletním průvodci, který vám pomůže posunout hostitelství na další úroveň
Airbnb
3. bře 2020
Bylo to užitečné?