Jednoduché způsoby, jak udělat hostům radost během delších pobytů

Pokud chcete mít vliv na své hosty a hodnocení, postupujte podle těchto tipů.
Od Airbnb dne 28. úno 2023
2minutové čtení
Aktualizováno 28. úno 2023

Hosté, kteří se u vás ubytují na 28 nocí nebo déle, mají často jiné potřeby než víkendoví návštěvníci. Splněním těchto potřeb jim můžete zajistit lepší vzpomínky – což může vést k většímu počtu pětihvězdičkových hodnocení.

Chcete-li potěšit své dlouhodobé hosty, zkuste asi týden po jejich příjezdu tato malá gesta.

Zeptejte se, jestli něco nepotřebují

Měsíc je dlouhá doba, a ne všichni se obejdou bez věcí, které člověk doma běžně používá, ale na cestu už se mu nevešly do kufru. Jako hostitelé se můžete hostů zeptat, jestli jim nechybí nějaké základní vybavení.

Možná by chtěli polštář nebo přikrývku navíc, deštník nebo kuchyňské vybavení, jako je toustovač či mixér. Vaše ochota poskytnout tyto relativní drobnosti může mít obrovský vliv na to, jak pohodlně se u vás budou cítit, a vy budete moct tuto úroveň pohodlí zajistit i budoucím hostům.

Andrea, Superhostitelka z Leavenworthu ve Washingtonu, říká, že pro delší pobyty vždy zajišťuje dostatek zásob do kuchyně. „Pro hosty mám vždycky spoustu sypaného čaje, kávu, kterou si můžou připravit různými způsoby, a také oleje a koření.“

Nabídněte jim úklid v polovině pobytu

Řada hostů uvítá myšlenku bezplatného úklidu v polovině pobytu. Je to pro ně skvělá výhoda, a vy tak můžete v případě potřeby provést menší údržbu, jako je výměna baterií, žárovek či filtrů.

Annette, Superhostitelka ze San Franciska, ráda hostům říká: „Protože tady budete nejméně měsíc, je celkem pravděpodobné, že něco bude vyžadovat naši pozornost. Nic prosím neopravujte sami, i když půjde o drobnosti. Co nejdříve nás kontaktujte a my se o to postaráme!“

Při plánování úklidu v polovině pobytu je dobré hosty přesně informovat, kdy úklid začne, kdo do ubytování vstoupí a jak dlouho tam pravděpodobně bude. Jasná komunikace signalizuje, že respektujete jejich soukromí a bezpečnost.

Úklid můžete za poplatek nabídnout i častěji – podpoříte tím úklidovou firmu a budete mít v ubytování čisto.

Lokální služby

Hosté obvykle neznají vaši oblast tak dobře jako vy. Díky místním tipům poslaným ve zprávě nebo vyznačeným v průvodci si návštěvu u vás budou moct užít na maximum.

Napište krátký seznam služeb, které jsou v okolí k dispozici a které by mohli hosté na delších pobytech využít, jako je třeba venčení psů, rozvoz potravin nebo oprava notebooku. Doporučování místních obchodníků je skvělým pomocníkem při navazování vztahu s hosty a zároveň vás může hřát fakt, že svou komunitu podporujete.

Upozorněte hosty na svá oblíbená místa, zejména ta méně známá, která určitě stojí za návštěvu. Nezapomeňte zmínit festivaly nebo jiné velké veřejné akce, které se konají během jejich pobytu.

Na detailech záleží

Jsou to často detaily, které rozhodují o tom, jak dobře se u vás hosté budou cítit. Může to být třeba lístek u dveří se vzkazem („Děkujeme, že jste se u nás ubytovali“) a nápaditým dárkem:

  • Lahví regionálního vína
  • Bochníkem čerstvě upečeného chleba
  • Suvenýrem typickým pro vaši oblast

„Čím menší a lehčí, tím lepší,“ říká Donna, Superhostitelka ze San Franciska. „Osobně dávám přednost něčemu jedlému, ať si dárek můžou užít třeba hned.“ Lokálně vyrobené předměty můžou hosty v daném okamžiku potěšit a připomínat jim pobyt u vás dlouho poté, co odjedou.

Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.
Airbnb
28. úno 2023
Bylo to užitečné?